CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 28 November 2011

First Love Never Dies

H e l l o Y e l l o bloggers = )

A s s a l a m u a l a i k um =)


First Love ? apa tu ? biasanya org yg tiada pengalaman bercinta akan cakap macam ni bila kita tanya dia.aku dulu pun macam tu jugak.DULULAH.mwehehe :D k lahh , First Love ni cinta pandang pertama lah .perasaan yg pertama kali kita rasa.ada macam macam perasaan dalam First Love ni.ada perasaan rindu,sayang,ambil berat,prihatin, dan perasaan ingin dimiliki atau memiliki.*fuhh ayat :D* seriously , kalau korang kebelakangan ni ada perasaan , macam ni kat seseorang , tu bermakna korang tengah dilamun cinta ! yeayy congrats aku ucapkan :D kebanyakan org akan kata , first love ni sesuatu yg susah dilupakan.selalunya diingat sampai mati.aku setuju dengan kata kata tu.dan selalunya kita akan teruja ya amat dgn first love.=)

tapi , korang tau tak , kadang kadang first love ni boleh memusnahkan relayy kita dgn org lain yg kita suka.Kita terbawa bawa perasaan tu sampai kita abaikan bf kita yg sekarang.jgn macam tu.First love bukan untuk memusnahkan.tu dinamakan nikmat hidup sebagai manusia.enjoy it tapi  jgn pulak kita lupakan bf kita sekarang , yg dah bersungguh sungguh suka sayang kat kita tapi kita kecewakan dia oleh sebab first love yg tak boleh dilupakan tu.rilek ah , belum tentu kita kahwin dgn first love kita tuh.so chill lah.

ada jugak yg merana sebab first love ni.dia terlampau menunggu first love tu sampai dia tak nampak yg ada org lain lebih baik untuk dia.and last last rupanya first love kita tuh tak sukakan kita .maunya tak frust menonggeng.jadi jgn terlalu 'ingat first love sampai dunia keliling pun lupa'.bahaya tuh.kita kan manusia , pilihlah mana yg kita rasa boleh buat kita bahagia.okay ? =))

so the conclusion is : jangan terlampau mengharap kan first love , kalau first love tu membahagiakan kita , alhamdulillah.tapi kalau first love tu me-merana kan kita , kita tunggu first love tapi tak datng datang , better tak payah lah .buang masa je.baik pilih org yg boleh membahagiakan kita.

bye :)

0 bising lah kau:

Post a Comment

Comments

Thanks Everyone :)