CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 24 November 2011

B.O.L.A :)

H e l l o Y e l l o bloggers :D

first of all , mesti korang dah tau kan ? tak tau cuit org sebelah tanya.org sebelah marah ? alah sian dia :/ hihi okay lah aku nak bagitau

: HARIMAU MUDA MENANG SUKAN SEA ! :

ye , aku sebagai rakyat malaysia rasa bangga *patriotik jap* , bangga sebab malaysia kalahkan indonesia dalam bolasepak.tekanan team kita banyak gila.there's about 80000 penonton dan kebanyakan nye sokong indonesia.tapi aku tabik lah kat team kita sebab boleh lalui tekanan tu dengan elok.hikhik.

mula2 kan aku dah rasa gelisah gila tau masa tengok game tu , kan indonesia dah score 1 .aku dah gelabah.haha tak boleh blah gila kan.then malaysia gol .pergh aku masa tu rasa lega gila kot.aku tak ingat lah sapa yg golkan,nama dia x slap aku asra or something like that.dia tanduk steady pulak.terus gol.haha stadium gelora bung karno macam terdiam kot.aku kat rumah dah memekik.happy gila lah =)

                                                          ini lah team harimau muda =))
bangga tau jadi ANAK MALAYSIA :*

0 bising lah kau:

Post a Comment

Comments

Thanks Everyone :)