CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 22 March 2012

Sebuah Senyuman :)

Assalamualaikum :D

Harini tiba tiba mood nak update blog pulak . Aku ada good story ni . berkenaan crush aku :P nak tau tak , harini finally aku dapat bercakap empat mata secara live dengan crush aku !! XD XD FI.NAL.LY . sebelum ni aku tak pernah bercakap dengan dia , malu :p selalunya chatting je . tiba tiba harini dapat pulak bercakap dengan dia . impian aku jadi kenyataan oooh :D agaknya Allah makbulkan doa aku hihi :P so let's begin :

tadi dalam kelas kat sekolah , tinggal beberapa minit je lagi nak pegi solat asar , aku datang kat ziqa nak ambik buku aku sebab cikgu suruh dia bagi-bagikan kat budak kelas aku . sesampainya hamba di sana eh eh aku , aku pun ambik lah buku aku atas meja dia .tetiba ada satu buku ni jatuh . aku pun ambik lah nak tengok siapa punya . sekali , buku CRUSH AKU rupanya !! aku nampak je nama dia M.A.B.M *samaran* dah terbeliak aku . aku cakap dengan ziqa "weh kenapa buku dia ada kat kelas kita ? dia kan kelas lain" pastu ziqa kata "buku dia sesat lah tu" pastu tetiba aku dapat 1 idea . ni lah chance aku nak dapat cakap dengan dia , time nak bagi buku dia nanti XD pastu aku pun buat plan dengan geng aku , Le' Saerians macam mana nak bagi buku tu kat dia . pastu dah planning masa , tempat semua , aku siap berlatih lagi tu nak bagi buku kat dia . haha kesian hani jadi mangsa :p pastu pegi solat asar jap . aku dah nampak crush aku tengah jalan . time tu aku dah nak bagi dah tapi tak boleh sebab kawan2 dia ada . takpe , kita tunggu masa balik dari surau nanti . jeng jeng jeng ...

pastu , dalam otw balik dari surau tu , aku tgk crush aku belum keluar lagi . so aku tunggu dia kat bangku menghala ke surau . aku tunggu dia dgn amy sebab geng geng aku yg lain balik kelas . taknak lah nampak sgt dah plan kan . hoho pastu sambil menunggu tu aku pandang kiri kanan . tetiba , DIA !! first aku dah nampak dia dari jauh sebab dia dah curi2 pndg aku . pastu bila dia lalu je depan aku , ha ni part yg paling best , aku dah gelabah dah time tu , tapi memikirkan ni je chance yg aku ada , aku dengan pantasnya berdiri sambil panggil nama dia . aku panggil nama dia dalam 4 kali pastu dia menoleh . dia nampak terperanjat and segan :) muka aku dah blushing gila pastu aku cakap camni 'weh ni buku kau tau tadi tersesat kat kelas aku' aku senyum . pastu dia amik buku dia , dia pun senyum sampai nampak gigi . pastu dia pndg buku dia jap , dia toleh kat aku , dia senyum pastu muka dia pun blushing gila XD then dia kata 'terima kasih tau najwa' aku senyum , dia senyum . pastu dia jalan.aku dah tak boleh tahan kegembiraan aku rasa macam nak menjerit je masa tu , tapi sebab ada ramai org , aku senyum lebar je . haha pastu geng aku yg lain tanya cemana jadi tak plan tu , pastu aku thumbs up and cakap 'awesomee' . hehe geng aku pun kata dorang nampak aku ckp dengan crush aku . and dorang kata lepas aku ckp dengan crush aku tu , crush aku tu senyum lebar gila , muka blushing je lepas tuu . haha XD

thanks for Le'Saerians sebab tolong planning dgn aku . aku tahu , korang tahu betapa besarnya impian aku nak bercakap dengan crush aku tu . so thanks again for making the dream , a reality :) aku sayaaanggggg korang ! :* dan sampai sekarang aku tak boleh lupa senyuman crush aku tu :D harap harap , esok dia senyum macam tu lagi kat aku ! ;DD

thanks for reading baby :*

0 bising lah kau:

Post a Comment

Comments

Thanks Everyone :)