CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 25 February 2012

Everything :D

ASSALAMMUALAIKUM :D

Dah lama aku tak update blog . Berhabuk dah blog aku ni . Fuh fuh *tiup habuk* haha busy lah sejak kebelakangan ni . ye lahh , dah masuk form 2 kan , kena lah banyak study . hii okay . ada banyak story ni . lets start with MERENTAS DESA :D

okay hari merentas desa tu pagi pagi aku bangun tau . around 6.30 . semangat gilaa hahah XD mandi , solat , breakfast , siap , pegi sekolah . pastu boleh pulak lupa nak bawak nombor giliran . YA ALLAH punya lah bengang aku masa tu . call mak suruh ambikkan , kesian mak tapi mak ambikkan jugak nombor aku . hihi sayang mak :* pastu warm-up and siap sedia nak berlari . haaa pastu dah berlari apa semua , balik lah ke sekolah . agak memalukan sebenarnya sebab aku tak dapat checkpoint satu pun . arghhhh !! #Sadlife pastu rehat blablabla and ...

PANGLIMA MENANG !! haha bangga aku :* aku kan rumah Panglima . nampaknya takhta kejuaraan masih disandang oleh panglima 2 tahun berturut-turut XD I'm so happy XD

so , i think that's it . ada banyak lagi but sambung kat post lain je eh :)

anyone that went through this post , thanks for lending the eyes =)

love , najwa . x



0 bising lah kau:

Post a Comment

Comments

Thanks Everyone :)